Cei care mint mai mult decât politicienii – reportaj fără cameră ascunsă

” Din motive care-mi scapă, deși mi se tot sugerează că i-am aplicat rele tratamente, mașina mea a făcut un început de sfârșit. Mai merge maxim 20 de minute, și asta dacă-i pun doi litri de apă la fiecare 20 de minute. Așa că am decis s-o bag în pizda mă-sii de englezoaică pretențioasă și să-mi caut un alt dispozitiv de deplasare pe care să-l maltratez. Cu bugetul fixat și plin de entuziasm, am intrat pe cel mai mare site de profil: autovit.ro „

http://bogdanstoica.ro/item/20981-cei-care-mint-mai-mult-decat-politicienii-reportaj-fara-camera-ascunsa

Lasă un răspuns

