Efectele consumului a doua banane pe zi Read more at: http://www.andreilaslau.ro/efectele-consumului-doua-banane-pe-zi

image

Bananele se numără printre cele mai consumate şi îndrăgite fructe datorită gustului dulce şi aromei specifice. Fiind unul dintre cele mai „vârstnice” fructe din lume, banana era numită şi „fructul înţelepciunii”. Însă dincolo de savoarea oferită de acest fruct exotic, se ascund o mulţime de beneficii importante pentru sănătate. Toţi nutriţioniştii susţin că este bine să incluzi în alimentaţia ta de zi cu zi delicioasele banane. De ce? Iată câteva motive temeinice. Potrivit nutriționiștilor, dacă o sa consumați două banane pe zi, timp de o lună, starea dumneavoastră de sănătate se va imbunatati in mod considerabil. Iata de ce trebuie sa consumi banane:

Bananele oferă o varietate de vitamine şi minerale: Vitamina B6 – 0.5 mg Mangan – 0.3 mg Vitamina C – 9 mg Potasiu – 450 mg Fibre alimentare – 3g Proteine – 1 g Magneziu – 34 mg Acid folic – 25.0 mcg Riboflavină – 0.1 mg Niacina – 0.8 mg Vitamina A – 81 UI Fier – 0.3 mg Bananele ajuta la reglarea tensiunii arteriale: Fructul este una dintre cele mai bogate surse naturale de potasiu, element care ajută la diminuarea tensiunii arteriale. Potrivit unui studiu efectuat în India, consumul a cel puțin două banane pe zi reduce tensiunea arterială crescută. Protecţie împotriva ulcerului – S-a dovedit că o simplă mixtură de lapte şi banane ajută la suprimarea secreţiei de acid. Bananele oferă această protecţie pe două căi. Pe de-o parte, substanţele de banane fac ca stratul de mucus din interiorul stomacului să devină mai gros, astfel, oferindu-se o protecţie sporită în faţa acidului clorhidric. Pe de altă parte, tot bananele elimină din stomac bacteriile care sunt de vină de apariţia ulcerului stomacal. Bananele îţi îmbunătăţesc starea de spirit şi reduc stresul  triptofanul conținut de banana este transformat de creier în serotonină. Un studiu realizat în Olanda a demonstrat că lipsa acestei substanțe la persoanele care au avut în familie cazuri de depresie duce la pesimism și instabilitate a memoriei.
Protecţie împotriva anemiei – Bananele conţin un nivel crescut de fier, care stimulează producţia de hemoglobină în sânge şi ajută la ameliorarea anemiei. Constipatie-  Bananele contin pectina, o fibra solubila care ajuta la normalizarea circulatiei libere prin tractul digestiv si previne sau ne scapa de constipatie. Protecţie împotriva cancerului Bananele lupta impotriva cancerului, dar numai cu conditia sa fie coapte in exces, adica sa aiba coaja neagra. Bananele foarte coapte contin TNF (Tumour Necrosis Factor) – o substanta foarte activa asupra celulelor tumorale, pe care le ataca si le ucide. TNF este folosit in oncologie pentru a trata pacientii cu cancer, iar bananele coapte contin un TNF natural foarte puternic. Îmbunătăţesc vederea Datele rezultate ca urmare a mai multor studii de specialitate demonstreaza ca prin consumul a mai multor portii zilnice de banane poate fi redus riscul aparitiei degenerescentei maculare asociata cu inaintarea in varsta, cauza principala a pierderii vederii la personale in varsta. Specialistii sustin ca riscul poate fi redus cu pana la 36%. Protejează sănătatea oaselor Bananele conţin minerale care contribuie la o asimilare mai bună a calciului în oase, ceea ce înseamnă că te protejează de osteoporoză şi alte boli asociate sistemului osos.

Read more at: http://www.andreilaslau.ro/efectele-consumului-doua-banane-pe-zi

Anunțuri

3 gânduri despre „Efectele consumului a doua banane pe zi Read more at: http://www.andreilaslau.ro/efectele-consumului-doua-banane-pe-zi

  1. Util și benefic acest fruct. Numai că, dacă ați sesizat conține foarte mult potasiu. Mineralul este indispensabil funcționării celulei, în mod special la nivelul membranei celulare, unde lucrează pompa de Na și K. Acest K (potasiu) este necesar mai cu seamă celulei miocardice – în fenomenle electrice specifice din ea. Însă, excesul de K (hiperkaliemia) poate fi dăunător tocmai miocardului, dar mai cu seamă rinichiului, fiindcă filtrarea și eliminarea K se face prin rinichi. Iar excesul de K poate fi provocat de consumul a 4 (patru) banane pe zi, care vă aduc un aport de aproape 3 g de K! Și cum omul nu mănâncă numai banane, deci mai adună K și din alte alimente… Așa că, atenție!

    Apreciază

  2. Articolele dvs sunt utile si interesante ! Ma inscriu sa mai am parte si alta data.
    Sunt de asemenea incantata ca apreciati munca si blogul nostru colectiv « La valise du calibre » si tin sa va multumesc pentru inscriere.
    Va asteptam cu drag si pe varianta in limba romana « Geamantanul de sabloane » https://geamantanuldesabloane.wordpress.com/
    Experienta si opiniile dvs ne-ar foarte utile…
    Toate cele bune !
    Mari

    Apreciază

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s